Tuesday, October 04, 2011

Penjagaan muka silih berganti

Psst...
Korang bz ka?
Tengah buat kerja?

Bagus-bagus buat kerja
Jangan makan gaji buta ehehe
(ceh nasihat orang yg dia dok blogging nih pehalll)

entri cenonet jek arini
penat sudah otak ni bekerja seharian
so mau release sikit lah 

ok
so 
hari 
ni 
saya
mau 
share 
pasal 
penjagaan 
muka

hurm nak dijadikan cerita
masa bujang kiranya kulit wajah ku ini
tidak lah bermasalah sangat
jerawat pun kekadang jek timbul
kira nya halus mulus licin jugak lah 
kulit wajah ku ini

masa tuh aku guna Natasha Gold
memang bagus 
cuma kulit wajah aku 
hari-hari mengelupas kalau pakai bedak 
letak pelembap hilang jugak lah sikit
so teruskan jugak lah dengan Natasha dalam 2 tahun. 

Then dengar berita yang krim malam natasha mengandungi bahan kimia
yang tidak diluluskan oleh Kementerian Kesihatan
aduhhh
terus tidak guna Natasha

So sejak tuh lah silih berganti
produk penjagaan wajah ku
dari
fair n lovely
nivea
simple
syurah
clinique
mary kay

semua pun macam tiada perubahan wajah ku ini
pening pala jugak di buatnya
tambah-tambah lepas pregnant
jerawat tidak kira waktu
kuar timbul terjojol atas muka neh
adehhh
sampai bapak haku yang tidak pernah ambil berat pasal muka haku 
sibuk tanya kenapa muka kau banyak jerawat
kalau dah bapak haku masuk campur bab-bab muka nih
memang kategori huduh lah tuh
dah la berjerawat berparut pulak tuh

so aku pun amik la inisiatif untuk mencuba lagi produk-produk yang ada dipasaran
aku tengok packaging safi rania gold macam best
so aku teraii lah
nampak macam ok
so aku pun cuba try test beli dan guna
hurm
kurang sikit lah jerawat di muka
tapi jerawat tetap jugak tumbuh
dia kan
 macam 
kalau sapu krim dia ok
then besok ada lagik 
sapu krim ok lagik
adusss
ni susah jugak nih
bergantung dengan ada krim pulak dah
macam chipsmore
kejap ada kejap tak da
haihhh

hurm

mau bagi tengok gambar
tiada pulak 
erm korang imagine lah yer ehehe
jgn imagine hantu mak limah sudah
hantu bonceng tuh ok lagi lah 
hik hik hik
kurang kurang pun macam ni jer jerawat haku
hambik kau
gambar hantu paling popular dalam blOg ehehe

ok so skarang nih aku ada guna produk baru
actually adik aku yang rekemen
sebab dia tengok kawan dia pakai 
muka licin macam telur
memang ada perubahan la
so kita tunggu dan lihat
gimana hasilnya?

tungggGGuuuuuuuuuu............


tata
nanti saya reveal produk tuh :)




5 orang jalan-jalan di blog:

✿INA AINAA✿ said...

Huuuuu....bertukar ganti.....jnji jgn bertukar rupew udah lah yew...XD...

norhanas said...

klu bertukar rupa tuh aina. botox tuh hahaha

Nurul Says said...

wish u luck dear..

eddy syrol said...

mesti nanti kembali licin.. huhuhuhu

jom singgah sini sat
Eddy Interview Retis: Roxanne


UJANG DAN LISA SURIHANI

kAzu said...

kak, nk tumpang tny la kt akak.. lps akak brhenti pki natasya tu.. kulit muka akak mcm mane? ok tak? ke ade side effect yg trsgt la teruk.. mcm bintik2 merah mula timbul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...