Sunday, September 25, 2011

Inner Cotton Syria Colorful Available Now!



Cantik kan warna-warna gambar di atas

Kalau anda mau tahu

Warna-warna tersebut adalah pengenalan kepada 
warna-warna Inner Cotton Syria yang saya jual
so kepada warga Kota Kinabalu khususnya
yang ingin memiliki Inner Cotton Syria yang pelbagai warna terkini
Untuk pengetahuan korang
kain yang digunakan adalah cotton berkualiti
sedap dipakai :)
sila email saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan


Ciri-ciri inner :
- Sangat selesa
- Sungguh mudah dipakai
- Ringan di kepala tidak ketat
- Tidak perlu iron segala macam
- Kain cotton yang senang diurus

Sangat berbaloi untuk memilikinya. 
Terdapat dua jenis ada awning atau tiada awning.

Contoh - contoh pemakaian 

Inner Hitam dan Hijau Lumut (disilangkan)  
                                
Inner Biru Laut


Senang kan. Boleh digayakan dengan pelbagai jenis tudung. 
Dari tudung syria, bawal, pashmina, jojet, chiffon.
Macam-macam boleh. 

Berminat sila hantarkan tempahan anda ke email saya
hanazku@yahoo.com

Harga RM8 sahaja
tidak termasuk kos penghantaran

Pelbagai warna trendy untuk dipilih

stay beauty girls! 

7 orang jalan-jalan di blog:

fateen said...

kak, saya mau.... brapa warna yg ada tu??? nt saya byar dgn ira boleh?

norhanas said...

fateen, ko mau warna apa? byk tol warna. ehehe berapa helai ko mau fateen? ada awning ka tiada awning

Nani said...

wah aku suka!! nanti kita bercontack..

norhanas said...

ok nani. nanti ujung minggu baru amek gambar then upload. super long cardigan untuk muslimah pun akan di buka untuk order soon. :)

**Mixed of Feeling** said...

waaa.. tak leh kurang g ke? leh muncung tak? warna hitam n coklat gelap ada tak? maroon? grey?

**Mixed of Feeling** said...

shawl ada tak?

norhanas said...

boleh ajer buat muncung. kalau melekap tetas jek kat belakang inner tuh. boleh buat muncung. erm shawl 3 layer ada buat masa sekarang tapi tu la bz pulak. tidak terupdate blogshop saya. nih link blogshop saya. http://hijabook.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...