Thursday, August 25, 2011

Salam Aidilfitri Semua

Salam semua

Di kesempatan ini
saya ingin mengucapkan 
Selamat Hari Raya Aidilfitri
dan 
Maaf Zahir dan Batin 
kepada 
semua follower dan juga silent reader blog saya 
yang tidak seberapa ini

Begitu juga kepada semua di luar sana yang mengenali saya
Mohon maaf jika sekiranya 
ada tersilap bahasa
dan 
tersalah laku

Semoga ukhwah islamiah kekal terjalin sesama kita semua

Tahun ni korang beraya dekat mana? 
Saya tahun ni beraya di Kampung encik suami
ehehe
dah kahwin kena la gilir2 kan
ni first time saya berhari raya pertama
di tempat orang selain ibu bapa dan adik beradik saya

Harap tak lah sedih sangat masa raya nanti
uhuk uhuk
Lagipun belah keluarga suami saya
ramai jugak yang balik
ehehe

nanti kita sambung pengalaman raya kita yer

eh kejap 
nak bagi kad raya la ngan korang 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Selamat Hari Raya korang 
:)

0 orang jalan-jalan di blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...